Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

sobota 16. července 2022

On bude vědět

 Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych se asi ze všech těch sraček nevyhrabala. Je možné, že to nikdy číst nebude. Dost možná ani nemá adresu na tento blog. Ale stejně mám potřebu to nějak vypsat.


Je dobře, že jsi se se mnou přestal bavit. Jednou jsem ti zalhala a neřekla, co se opravdu stalo. Jestli si pamatuješ, jak jsem byla s V na pivu, protože se mi chtěl nějak omluvit a přišla jsem domu pozdě večer. Něco se mezi námi semlelo. Nebyl to vyloženě sex, byla jsem opilá, celý večer na mě něco zkoušel, ale zároveň říkal, že nic nemůže, protože má holku a já prostě byla pitomá a pořád zakoukaná. V průběhu toho mi řekl, že to chce mezi námi tímhle uzavřít (dobře mi tak). Domu jsem šla rychle s brekem a nezvládala jsem na to myslet natož ti o tom říct a ještě se o tom hádat. Vím, měla jsem si to vyžrat, ale zbaběle jsem to neudělala a do teď si to vyčítám a pořád na to myslím. Nezvládala jsem na to myslet asi dva týdny (pravděpodobně déle) a snažila se dělat, že se nic takového nestalo. Ne kvůli tobě, ale kvůli sobě. A pak už jsem nedokázala přijít a říct, že jsem ti zalhala. I když jsem to prostě udělat měla. Omlouvám se.


Ptal ses mě, proč jsem se nezačala snažit, když jsme byly spolu a proč se snažím teď s někým jiným. Nevím, čím to bylo přesně a myslím si, že v tu chvíli jsem to zvladala nejlépe jak mi to šlo (i když to bylo velký špatný), ale určitou roli hrál i můj věk, protože jsme spolu začaly, když jsem byla mladá a nějak jsem se musela dobrat k tomu, jak to mám teď. Dost možná budeš mít pravdu v tom, že mi to tak nevydrží. Taky velkou roli hraje to, že teď moc nezvládám komunikaci s lidmi. Není to vůči tobě fér a nezasloužil sis to. Vím, že bylo dost chyb, které byly i z mé strany a že byly chvíle, kdy jsem se prostě zachovala jako píča. Taky je fakt, že jsem se prostě kolikrát zachovala jako sobec a nebylo to vůči tobě hezké. Opravdu mě to mrzí a vyčítám si to do teď. Nečekám odpuštění a ani ho nechci. Nečekám ani to, že se se mnou budeš bavit. Už jen kvůli tomu, co jsem provedla si myslím, že to není dobrý nápad se se mnou bavit. Jen mi přišlo, že si zasloužíš vědět pravdu a já si zasloužím to, abys mě nenáviděl. A hlavně si zasloužíš omluvu za všechno, co jsem posrala a trápení, která jsem ti způsobila. A taky poděkování za to, že jsi mi pomohl a měl se mnou takové nervy i když jsem si to nezasloužila.

Omlouvám se a děkuju..

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...