Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

neděle 1. září 2013

Jak chce..

Uslyší jen to, co slyšet chce.. Nebudu mu říkat nic o tom jak mi je, protože ho to vůbec nezajímá.. Takže jdu zase dělat, že mi nic není... To fungovalo vždy nejlíp, tak proč se k tomu nevrátit... On bude za moje chování spokojený, bude si myslet, že je vše v pořádku a přitom nebude.. No co... jednoduší cestu snad ani neznám...

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...