Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

pondělí 2. září 2013

Living or surviving.. 7.

Tenhle týden se toho stihlo hodně stát.. Dom si k sobě pozval na týden Týnu.. Ani nechci vědět, co tam dělali a nezajímá mě to.. Nebudu si s nima dál lámat hlavu, ať si dělaj, co chtěj.. Pokud není hloupý, tak s ní nic mít nebude a pokud ano, tak jsem byla hloupá já, že jsem si s ním někdy něco začínala... Týna pro mě už přestává existovat a nedovolím jí, ať mi dále ničí život a on.. Až si bude chtít popovídat, tak fajn, ale už nejsme nějak extra kámoši a ani se na něj nekouknu, bylo by to pak těžší.. Prostě už to bude jen takové, že nikdo na nikom nebude závyslí... Chci začít znovu a nemít kvůli takovým lidem zbytečné deprese.. Mám ho ráda, ale prostě... Už to dál nejde...

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...