Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

úterý 3. září 2013

Škola..

Tak nám začala škola a většina z nás už asi spáchala sebevraždu.. (Ano má to být vtipný.. ) My se zítra začínáme učit a samozřejmě hned z rána DVĚ HODINY MATEMATIKY! Jsem v klidu... No tak vám držím palce a ať zbytek sebevraždy nepáchá.... případně chci být první.. (další pokus o vtip.. ha ha ha..) no a ať se nebavíme jen o škole... UŽ UMÍM TO OLLIE!.. (dejme tomu, že to umím..) (ne, tohle vtipné být nemá...) (nesměj se tomu..) (kdo neví, co je ollie zač... strejda Google vždy poradí.. ;D ) Tak se mějte HOLA!

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...