Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

neděle 10. listopadu 2013

Facebook

Čau čau!.. :D

Tak a jsem tu opět s dalším tématem.. Že nevíte, o co dnes půjde?.. Aha.. tak víte.. ._. No takže jak jste si všimli, dnes budu psát o Facebooku.. (Děkuju, za radu jedné holce.. :D) Pro ty, co nevědějí, co je Facebook zač.. Je to knížka plná obličejů!.. :D Ne dobře.. Dělám si srandu.. :D Ale nějak tak to opravdu je.. Je to vlastně další sociální síť, bez které byste se mohli opravdu obejít, protože tam stejně nic zajímavého není, ale na druhou stranu, to má i své výhody... Aniž by vás to zajímalo, tak se dozvíte o svých přátelích spoustu věcí. Například, že váš kamarád měl knedlíky k večeři, nebo že zrovna šel na záchod a nemohl uvěřit, tomu, co z něj vypadlo.. :D Takže vlastně nepodstatné havadiny.. :D Na Facebooku je ale také spousta super věcí, například miluju, když někdo přidá fotku a napíše k tomu: " Vypadám strašně.. ._. " Nebo když se polonahá holka vyfotí s mobilem v ruce.. Pak jí ještě píšou do komentářů kluci, který jsou už tak nadrbaný a ona si stěžuje, co je to tam za úchyly.. Nedivte se, že facebook je hlavním útočištěm pedofilů a úchylů.. :D Další super věc je DUCK FACE.. Oblíbený hlavně u dívek ve věku 11 až 15 let.. A jak asi tak vypadá duck face?.. No to je jednoduché, představte si holku s našpulenou pusou jak kachna.. :D Nedivila bych se, kdyby se z holek za chvilku pomalu začaly stávat kachny.. :D Zkrátka.. Na facebooku je dobré asi jen to, že si zadarmo můžete povídat s kým chcete.. Nic víc.. Pro úchyly je pak samozřejmě dobré to, že tam vidí fotky spoustu lidí a tak.. :D Takže.. Možná ještě budu někdy psát na tohle téma a trochu vážněji, ale zatím jsem už nutně potřebovala dopsat už tak dost dlouhý článek... Snad se vám tento článek líbí, byla bych ráda za vaše komentáře a názory na facebook, ale stejně nečekám, že se někdo ozve.. :D No a já mizím zase o něčem psát.. :D

Čest!.. :)

PS: Když už jsme u toho Facebooku, tak jsem narazila na jednu stránku, která se mi hodně líbí a jedna adminka mě poprosila, jestli bych nemohla někde uveřejnit odkaz na jejich stránku, protože by se jim hodilo pár lajků.. Tak zde máte odkaz.. :)
https://www.facebook.com/pages/Dont-be-so-serious-D/401746333287888?fref=ts

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...