Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

neděle 10. listopadu 2013

Kam na rande?..

Čau čau!..

A jsem tu opět s dalším tématem.. Budu psát na téma týdne a píšu takhle poprvé, takže.. :D
Blíží se zima, prší, jednoduše vám počasí moc nepřeje a spousta z vás si určitě už položila otázku: "Kam na rande?". Tak se vám budu snažit dát pár návrhů. :D

1. Domů
Určitě můžete zajít jeden k druhému domů, pokud vás tam někdo nebude rušit, tak je to celkem fajn místo, kde můžete dělat spoustu věcí. Hrát hry, ať už přes xbox nebo nějaké stolní, sledovat filmy, blbnout a nebo se držet jen tak v objetí.. :3 No určitě každá z těchto věcí bude super, pokud budete se svou druhou polovičkou.. :)

2. Kino
Můžete jen tak zajít do kina na nějaký film od hororů přes romatiku až po komedie. Taky celkem fajn místo.. :)

3. Knihovna
Můžete se vzdělávat a stejně to bude sranda.. :)

4. Akce, kluby
Dále je tu možnost navštívit nějaké akce, nebo kluby, ale budete muset sáhnout trochu do peněženky.. :)

No.. Dále mě toho už moc nenapadá, tak vám tu nechám jen tyhle čtyry návrhy a je jen na vás, co si vyberete.. :)

Čest!..

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...