Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

pondělí 11. listopadu 2013

Robotizace dnešní doby.

Čau čau!..
Mám tu další článek s poněkud zajímavým tématem a však toto téma se dá přebrat jakkoliv.. Opět mi ho poradila jedna dívka a jsem jí za to vděčná.. :) Robotizace dnešní doby... Co si pod tím já představuji.. spoustu věcí, ale dnes se chci zaměřit na jediné... Děti dnes a děti dříve... Spousta z vás si asi řekne, že když vám bylo 10, trávili jste čas venku se svými přáteli a dnešní desetileté děti jenom trčí u počítače, že i mladší dítě, než jste vy má dnes iPhone, tablet, notebook, jednoduše vše na co si vzpomene a vy ne.. (jako já mám tablet- sleduju na něm pouze videa, protože skoro nic jiného nejde a na počítači mi to nejede, takže mi to nahrazuje jeden nedostatek počítače.. mobil ten ujde - daj se poslouchat písničky, volat a psát SMS a to je vše. :D.. a comp... jako to taky nic moc.. tam mi nejede pořádně grafická karta.. :D) Podle mě je to taky docela nespravedlivé.. Ty děti ani netuší, že u toho počítače budou trávit spoustu času i když budou dospělí a tímto se připravují o spoustu zážitků.. Třeba nenávidím, když se nějaké malé (pětileté dítě ) rozbrečí jen kvůli tomu, že jeho rodiče chtějí, ať odejde z počítače.. 12 a více let... Dobře fajn, ale že už v tomto brzkém věku kolem 5ti let je už to děcko závislé... Všichni se snaží být strašně rychle dospělí a to si ani neuvědomují, o co všechno takhle přicházejí... Dívky kolem 11 let se už malují, nosí podpatky, zajímají se hlavně o vzhled, kluky a shitbook.. Já jako nevím, ale... tohle mi nepřijde normální... Já jako.. nechci to na někoho shazovat a už vůbec ne na rodiče, protože já sama si vedu svůj život a nenechám si do toho kecat... Ale jako... Dovolím si říct, že od těhlech dětí, které nemám vůbec ráda jsem na vyšší inteligentní a celkově mentální úrovni... Dobře možná ne.. :D Vážně by mě zajímalo, kdo máte mladšího bráchu, jestli ho každý den taháte za nohy od počítače a on řve, nechce se pustit klávesnice zuby nehty atd.. :D
Snad se vám můj článek bude líbit, budu ráda za komentáře a jdu přemýšlet o dalším tématu, tak...

Čest!.. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...