Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

neděle 21. června 2015

Klaun z krabičky

Pravděpodobně se ti honí hlavou, o jaké hovadině tu dneska zase budu smýšlet, a tak mi nezbývá nic jiného, než přikývnout na to, že to bude zase jen hromádka mých neskonalých keců o úplných hloupostech.. Protože to píšu zase opět a jenom já a nikdo jiný..

KLAUN Z KRABIČKY

Víš... Není to zas tak dávno, co jsem si všimla, že mě uklidňují naprosto jiné věci, než ostatní lidi. Vlastně to jsou věci, které jiným lidem přijdou strašidelné.. a neříkám, že mně nepřijdou... Uklidňuje mě nějak to, že se toho bojím a že se toho bojí i ostatní..
Jo.. Já říkala, že je to pěkně divné..




#1
KLAUNI



Klauni sami o sobě děsí spoustu lidí.. Vlastně ani nevím proč.. Možná pro to, že se neustále smějí a dělají věci, co by jen tak někdo neudělal... Nebo kvůli tomu, že z toho filmoví režiséři dělají strašidelnou věc.. No ne?
Bloudíš po tmavém domě, protože jsi slyšel nějaké zvuky u vás dole v kuchyni.. Jdeš se tam podívat, ale nemáš odvahu rozsvítit. Zatajuješ dech jak jen to jde a najednou na tebe ze zadu vyskočí ten malý a přece děsivý klaun na pružince.. do toho ještě ten strašidelný smých a houpe se sem a tam a zase sem.. No prostě si hned říkáš: "Tohle doma nikdy nechci!"

#2
CIRKUS/KARNEVAL



Cirkusy/karnevaly jsou zase plné klaunů a spoustu jiných divnolidí, co zase dělají divné věci. Někdy zatajuješ dech nad tím, jak vlastně takové věci dokážou. Navíc ta představa, že tam jsou klauni a všichni ti ostatní pohromadě, no to snad není ani možné..
Já bych osobně do cirkusů chodila, kdyby to u nás stálo alespoň za něco.. A kdyby tam kvůli tomu nemuseli trýznit zvířata... A na karnevaly? Ty u nás taky vlastně pořádně nejsou..

#2
PANENKY



Panenky se staly oblibou v různých paranormálních hororech. Proč? Protože paranormální horory jsou plné duchů a jak je již známo, panenky jsou prázdné, duté... bez duše.. Když budeš v jejich přítomnosti a budeš jich mít kolem sebe opravdu hodně, bude ti připadat, jako by z tebe vysávaly energii.. Chtějí se tím naplnit a neříkej mi, že ti to nepřijde jako to nejlepší místo pro ducha.. Vždyť ta panenka po té duši tak touží a je pro takové případy jako vyrobená..
Nikdy jsem takovou panenku z toho důvodu doma nechtěla, ale pak jsem si uvědomila, že mě ta jejich strašidelnost láká...
Stejně ji doma Morty nikdy neměla a asi ani mít nebude..

No... Teď by mě zajímalo, jestli má někdo taky rád takové zvláštní věci..

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...