Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

sobota 2. ledna 2016

Takové ty věci, které stejně nikdo nesplní

A je to tady. Opět se z mé mysli rodí něco nesmyslného a pravděpodobně velmi nečitelného. Konečně jsem se dobrala o prázdninách domů a mám trochu toho klidu a víš co? Ještě mě čeká neděle plná klidu! Tedy alespoň v to plně doufám. Zkrátka a jednoduše řečeno, mám trochu toho času zveřejnit nějaký ten blábol a ohlédnout se za minulým rokem.
"Proč by ses za ním měla ohlížet?" Praví její druhá polovička.
"Protože se to zkrátka a jednoduše tak dělá.. Chci vědět, kam jsem se posunula.."

Jak sis nejspíše všiml (pokud nejsi nevidomí a neslyšící), máme nový rok. A jak už to chodí, na všech sociálních sítích a na každém druhém blogu se objevují různá novoroční předsevzetí a originální přání.

Všechny nás to samozřejmě moc baví a myslíme to velice upřímně. (Slyšíte tam tu ironii?)
Nicméně se vraťme k tomu, čemu jsem se chtěla věnovat. S blogem jsme právě prožili třetího Silvestra (to bude tím, že jako blbá neodpaluji rachejtle tak, aby mi uletěly ruce) a chtěla bych se podívat na všechna předsevzetí, která jsem splnila za tu dobu. Tím myslím ohlédnout se zpět. Dám sem předsevzetí z minulého roku a kouknu se na to, co jsem z toho vlastně splnila a pak si dám možná další.

Vše jsem měla rozděleno na to, co splním pravděpodobně a na to, co méně pravděpodobně, tak to jsem na to zvědavá.

SPLNĚNO

Nepravděpodobné
Vážnější vztah.
Kupodivu mám kluka už skoro půl roku. o.o Toto letí.. Je mi s ním hezky.

Nepravděpodobné
Zkouknout seriály, které jsem rozkoukala, ale nedokoukala.
Toto je taky trochu zavádějící. Vše jsem opravdu nestihla, ale to co jsem chtěla, jsem dokoukala a je to super..

NESPLNĚNO

Pravděpodobné
Najít si přátele, abych sama doma neležela u facebooku.
Stále jsem na něm jako závislá.. -__- A nechápu, že jsem toto zařadila do pravděpodobného..

Nepravděpodobné
Dostat se na školu... na kterou chci.
Jak to vzít. Chtěla jsem na uměleckou, ale to jsem nezvládla a pak na tu, na které jsem. Takže jsem na tuto školu vlastně chtěla ale cíl byl jiný. (Prostě ne-e)

Nepravděpodobné
Přečíst knihy, které jsem nestihla přečíst v tomto roce.
Nemůžu za to, že mě to hned nezaujme a tak tu knihu odložím a raději si čtu jinou.. -__-

Nepravděpodobné
Přestat žrát po nocích jako prase.
Ehm... Co k tomu dodat? ._."

Nepravděpodobné
Pravidelně psát do deníku/ na blog.
Ztracený případ..

Nepravděpodobné
Naučit se psát.
Tím myslím, aby se dal ten můj blog vůbec číst, když už na něj čirou náhodou někdo narazí.
No to bys musel posoudit ty, ale vzhledem k tomu, že sem moc nepíši..

Nepravděpodobné
Přestat žrát sladké/ slané v takové míře.
Vzhledem k tomu, že moje tělo vyrostlo do extrémních výšek a zaseklo se na neuvěřitelných 160 (díky za ty boty, co mi dávají 1 cm na víc), tak se bojím, abych nakonec nedopadla jako ta fialová holka v Karlíkovi a továrně na čokoládu. No trochu krotit bych se mohla, ale má Julie/lednice by spáchala sebevraždu.
Na to jsem si odpověděla už když jsem toto předsevzetí psala a pořád je to stejně, jen se naše nehynoucí láska ještě více prohloubila a můj kluk musí jednoduše snést, že na lednici nemá..

Nepravděpodobné
Zařídit si brigádu.
Počítá se Maid kavárna? o.o

Nepravděpodobné
Přestat být tak sobecká/ egoistická a být milejší.
Nechci být moc sprostá a chci se k lidem chovat mileji.
Přijdu si vůči ostatním jako Al Capone.
No vážně. Prej milá jsem, ale já si přijdu úplně.....


..vypatlaná.. to je to správné slovo..
Toto platí pořád stejně.. -__- I když nevím, jestli milá vůbec být chci..

Nepravděpodobné
Užívat si života.

Nepravděpodobné
Zajít na koncert nějaké skupiny.

Nepravděpodobné
Dělat své přátele šťastnými.



"A co nové předsevzetí?" Netrpělivě čeká druhá polovička.

"Měla bych?" Poškrábala se na spánku.
"Mohla bys..."


PŘEDSEVZETÍ NA ROK 2016

1. Naučit se vyvolávat fotky
2. Udržet si dobré známky a celkově sebe na škole
3. Ochutnat makronky
4. Zbavit se antidepresiv
5. Zajít si na psychoterapii, kterou my doporučili na psychyatrii
6. Začít s sebou něco dělat jak po fyzické tak i psychycké stránce
7. Méně rozhazovat peníze

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...