Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

pondělí 11. července 2016

Hořet může vše

Pár mých známých, co se nějakým nedorozuměním dozvědělo o mém blogu, si přálo, abych napsala nějakou duchaplnou báseň s trochou motýlků a optimismu. Víš.. takovou tu, ze které si něco člověk odnese. A protože jsem si řekla, že to nemůže být tak těžké, když dnes je básníkem každý, kdo umí rýmovat. Rozhodla jsem se to zkusit. Dala jsem dohromady pár věcí , které mě dělají šťastnou. Myslím, že se mi to opravdu povedlo a mohla bych vydat sbírku "Už nikdy víc", "Mám motýlky v břiše" nebo "Hořet může všechno".

Hořela holčička, hořela.
Hořela hlavička, hořela.
Hořela holčička,
hořela hlavička,
hořely vlasy,
hořelo tělíčko,
hořely řasy,
hořelo jí líčko.

Hořela holčička, hořela.
Holčičky hlavička hořela.
Hořely šaty,
hořely boty,
do její nicoty
.. až zbyl jen prach.

Hořela holčička, hořela.
Hořela kůže, hořela.
Hořela holčička,
hořela kůže,
...
kdo s tím co zmůže?

Hořela holčička, hořela.
Všude jen smrad,
..spálená kůže,
jak tři dny
nemytého muže.
Hořela celá ... celičká.

Hořela holčička, hořela.
Hořela holčička
na mojí pánvi.
Neumím psát.
Teď mám hlad.
Tak mě omluvte
Chce se mi..

.. takže čau.

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...