Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

čtvrtek 21. července 2016

Modřejší než oceán

Nemám ráda, když na mě lidi koukají. Takové ty tupé pohledy plné opovržení. Jen někam jdu a mám pocit, že o mně mluví, že se mi musí za každou cenu vyhnout nebo naopak vecpat do cesty. Ale pokaždé je tam ten jejich tupý výraz.
"Bože, tohle se opravdu narodilo?" Asi takhle jim to běží hlavou, jen o mě zavadí pohledem. Nebo je to snad jen mou paranoiou nebo sociální fóbií?
Jsem taková šedá myška.. nebo bych jí alespoň ráda byla; člověk toužící po uznání, aby něco vytvořil a hrdě se poplácal po zádech, že něco udělal dobře; tvrdohlavka, která si stojí za svým názorem a potřebuje, aby se lidi zamysleli nad tím, že některé jejich názory jsou prostě tak trochu sračky hlouposti a samozřejmě hrozně výstřední, takže na sebe upozorní i když nechce. Prostě mám ráda věci, které asi normální lidi nemají... A to nemluvě o pachu mrtvých těl.


Bylo mým snem, nechat se obarvit na modro. Už to nějaký ten pátek bude. Ale šedá myška a modrá hlava.. to šlo dohromady možná tak v nějaké hře nebo v anime. Ale udělala jsem to.. Protože víc na mě lidi už snad ani koukat nemohli.
Já v modré vidím takové uklidnění... čistotu... tajemno.. A to je asi vše, co já nejsem.
Ne že bych byla špinavá..
Ale rozhodně je hloupost tvrdit, jak jsem úžasný andílek, který nedělá přesně ty blbosti, které dělá většina..

Už jsem vystřídala spoustu barev.. alespoň tedy z těch normálnějších. Ale až teď si přijdu s barvou opravdu spokojená. Poprvé ve svém životě mám pocit, že mi ta barva jde a nepřijdu si divně. Rozhodně to nespraví to hnusné tělo a obličej, ale.. nepřijdu si v tom tak blbě..
Jen asi nebudu šedá myška, dokud nebudu mít neviditelný plášť.

Není nad dobré sraní a když u toho neznámí lidé nosí do bytu krabice. Včera jsme s přítelem stavěli postel. Takové to "postav si sám" a musím říct, že se mi ještě v životě nespalo tak dobře, jako po těch 4 hodinách debilního skládání..
-Morty 2016
Takže pokud jsi lenivý jako já, tak si zaplať montáž nebo si nevybírej tak složitou postel.

Mám ráda Adventure Time. Ten super animovaný seriál. Je prostě boží. Nedávno jsem si zase udělala čas na ComicsPoint. Našla jsem tam toho s AT tématikou opravdu dost oproti jiným dnům, ale... Proč vše, co mám ráda je drahé a já musím vybírat peníze pod lavičkama, abych měla vůbec na rohlíky? -___-

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...