Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

neděle 24. července 2016

Zajímavá asi jako prdel

Období, kdy se všichni potí jako prasata a teče z nás nový Nil. Nevím, jestli je to tím dusnem nebo nějakým strýčkem Evžou, co rozhazuje Prášek deprese. Skoro každý druhý můj kamarád řeší nějakou blbost ze svého okolí.. a trápí se.. vážně moc.. A mě to samozřejmě taky trápí..
Všichni pořád něco řeší a mně z toho jde zase jen hlava kolem.. Nedávno jsem byla s nejmenovanou kamarádkou na nejmenované schůzce v nejmnenované kavárně v nejmenovaném městě.. Bylo zvláštní zjistit, že bývalé spolužačky, které trpěly bůh ví jakou "depresí" (vysvětlivka = chtěly na sebe upozornit..) a byly kvůli tomu v motole, si myslí, jak je každý řeší.. Já jako.. Fajn.. Je mi líto, že jim bylo tak bídně, že kvůli tomu chtěli skočit z okna, ale.... Holky... Mně je to vážně u psího zadku.. Absolutně mě to nezajímá a... (ano jsem zlá..) by mi bylo jedno, kdyby jste si něco udělaly... protože do mého života patří jenom zajímaví lidé... (lidé, kteří mě zajímají..)

Z toho plyne, že vy jste asi nebyly..

Tedy..
jedna ano..
Ale..
Druhá ne..
A absolutně se mi těď ta holka hnusí.

Já si nedělám většinou obrázek člověka jenom podle toho, co ostatní řeknou, ale.. Když vím, jak se ten člověk chová.. tak si dovedu nějaké věci odvodit a je mi jasné, že to pravda být asi může.. A je..
Slyšela jsem spoustu věcí a přijde mi vážně vtipné, že stále pomlouvá.. protože si myslí, jak jí tu všichni řešíme... Přitom...
OPRAVDU NEŘEŠÍME.
Dostává mě, jak mají někteří lidi tak nudný život, že se snaží sobě namlouvat, že vlastně ne a jsou tak super, že je všichni řeší..
O
P
R
A
V
D
U
NENENENENE
Je hezké, že si myslíš, že na tebe někdo něco plánuje, ale... věř mi.... holka... ani jednou jedinkrát jsme se o tobě nezmínili... Leda já tak nadhodila, že jsi vážně blbá, protože když už jsis prošla anorexií, kdy sis myslela, že jsi tlustá (a je to fakt hnus období), tak se to snažím normálně udržovat o to víc, že jsem zhubla tak strašným způsobem... a ne to zahodit a přibrat si 5485 tun... Přijde mi, že fakt jen debil se kvůli tomu stane naopak obézním hrochem, protože byl prostě debil i předtím... Jo.. řekla jsis, že anorexie už asi není top zábava a "kuul"..To neznamená, že všem čarodejnicím musíš sežrat perníkovou chaloupku jen na ní narazíš!
Kde asi budou bydlet?!
Chudinky, teď nemají kde jíst malé Jendy!
A přežírání taky není zdravé, tak se vzpamatuj, protože ti ten příval tuku tlačí na zmenčující se mozek.. a mě ta tvá demence začíná bolet za tebe.

Zpět od šered...
Nechci být hnusná, ale...
Jsem hnusná...
Stejně nejsi tak zajímavá, aby to vůbec satálo za řeč a pravděpodobně si na tebe už nikdo ani nevzpomene.. tak si nemysli, že jsi tak ůžasný člověk, aby na tebe pořád někdo něco chystal..
>Je to náročná činnost a já vyčerpaný člověk..
Vím, že je pravda ošklivá, ale nikdo by si o tebe ani botu neotřel.. Tak se přestaň tvářit, jako by se o tebe zajímal celý vesmír..

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...