Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

sobota 22. října 2016

Barevný to svět

Víš, kdy vidím svět barevně?
Když maluji.. nebo fotím..
To jsou věci, ke kterým se tak nějak po tom všem pořád vracím.. Tak se dá říct, že mě to asi baví... Jsem člověk, který se vždy pro něco nadchne... ovšem.. nikdy mi nic tak dlouho nevydrželo.. Dá se říct, že zvládám spoustu věcí celkem.. obstojně.. (no dobře.. jak kdy..) Jsem ve všem průměr.. Od všeho něco, ale ve výsledku nic... Nejsem ten typ, co někde projde a nechá za sebou rozkvétající cestičku. Je mi z toho někdy na nic.. protože bych ráda, aby to bylo vše tip ťop..



Minulý týden jsem se zúčastnila malého workshopu v Praze. Samozřejmě se jednalo právě o focení. Byl konkrétně zaměřen na focení s Dianou F+ a pořádal jej jistý majitel malinkého obchůdku s analogovými fotoaparáty (Analogue). Pořádají zde více workshopů, tak se v případě zájmu určitě podívej.
Radovan je moc příjemný a především vtipný pán, dalším plusem bylo, že na začátku workshopu nám zaplatil kávu v podniku jen kousek nad obchodem, kde dělají opravdu výbornou kávu (Jakože já jsem typ, co prostě vidí kafe jako kafe.. Dělám si srandu.. Zkrátka mne žádná takto zatím neohromila). Bohužel jsem nepostřehla název a tak sem nedám odkaz. Fotky jsme nafotili celkem rychle a protože jsme měli zaplacené původně 4 hodiny, tak nám slíbil, že fotky dokonce vyvolá.

Byla to celkem sranda. Nelituji, že jsem investovala právě do tohoto a určitě se připletu na další kurzy. Možná tam někdy uvidíš modrou hlavu a možná bude dokonce moje..
Jak fotky dopadly se můžeš podívat sám.




#1



#2



#3



#4



#5



#6



#7



#8



#9



#10



#11



#12

Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...