Mohu Ti prozradit, že toto je blog, který zasahuje čistě do mých myšlenek a mých zálib. Konec konců, sem budu přidávat články jen podle nálady. Když mi bude něco vrtat hlavou a nebo mě napadne něco, co dokážu nějakým stylem splácat dohromady, dám to sem. Znamená to tedy, že články budou přibývat nepravidelně a v různém časovém rozmezí, které může býti i několik měsíců.

Doufám, že se Ti na mém blogu zalíbí a budeš se sem po nějakém tom měsíci vracet.


Přeji Ti spoustu úspěchu a hezký zbytek dne či večera. :)

pátek 10. srpna 2018

NERECENZE: Incredibles 2

Vzhledem k tomu, že jsem velice produktivní člověk, dnešní den jsem téměř celý prospala. V pět hodin jsem se probudila a dopadlo na mě to, že nemám co dělat a aby se neřeklo, vytahlajsem svého přítele do kina. Přemlouvání mi trvalo asi hodinu a prolila jsem i své slzy, protože mě přítel lechtal na mém majestátním zadku. Já jsem obrovský fanda animovaných filmů a když jsem zjistila, že dávají asi tak po čtrnácti letech Incredibles 2, moje dětské já se probudilo a prostě to muselo vidět za každou cenu. Tak jsme se s přítelem vydali na dobrodružnou cestu autem na Chodov. Samozřejmě nesmělo chybět jeho stěžování si na to, že nezaparkuje před bytem a budeme to muset objíždět jako tupci, abychom našli nějaké vhodné parkovací místo. Pražský život je prostě nádhera.










V kině bylo kupodivu více dospelých jak dětí, ale když dávají další film něčeho, co jste sledovali jako mlaďoši, než jste začaly chápat takové ty rodičovské vtípky, tak to nakonec smysl dává. Varuji vás, že během filmu několikrát změníte své rozhodnutí o pořízovaní si rodiny (hlavně dětí).

Jak jsem již psala, jedná se o animovaný film, který navazuje na původní Incredibles z roku 2004. Fanoušci se tedy mohli dočkat, i když tomu sami nevěřili a málem čekáním seschli. V hlavní roli je naše oblíbená rodinka se superschopnostmi, která se dostane do maléru hned na začátku filmu díky padouchovi, který si říká Underminer, a je zatčena. Z nějakého důvodu byl vydán skvělý zákon, kdy lidé nesmí své superschopnosti používat, protože tak nadělají více škody, než užitku. Celý život tak musí svůj potenciál skrývat a neštěstí je dovede k žití v motelu. Co by to ale bylo za film, kdyby se neobjevil nějaký zázrak ses*án přímo z Ježíšova svatého zadku. Naši rodinku si vezme pod svá ochraná křídla chlap s hlasem Saula Goodmana, kterého svět nikdy dřív neviděl, ale teď tam je i se svou chytrou sestrou Evelyn a snaží se změnit zákon, který je podle nich chybou a lidem pouze škodí. Mamka Elasticgirl je tedy přemluvena boháčem, aby se zlem bojovala na veřejnosti a lidé si jejich dobrých skutků všimli. Musí však opustit rodinu a nechat manžela, aby se postaral o jejich tři děti. Dospívající dívku Violet, která prochází pubertou a jejímu napadnikovi vymazali omylem celou paměť na ni, takže je na celý svět naštvaná. Jejího mladšího bratra Dashe, který má problémy s matematikou a o nejmladšího syna Jack-Jacka, který právě objevuje jeho ohromné schopnosti a chová se jako opravdová zbraň hromadného ničení. Na otce toho je hodně a své ženě závidí, že se může promenádovat jako práva superhrdinka.
Od našeho důvěrného kamaráda Underminera aka Krtka odvede pozornost nový padouch Screenslaver, který své oběti hypnotizuje pomocí obrazovek a Elasticgirl se též neubrání.

Vzhledem k tomu, že film je určen pro děti, není divu, že vše dopadne nakonec dobře. Rodiče o zábavu též nepřijdou. Film bych ocenila již o pár let dříve, ale myslím si, že byl hezky zpracován, takže se čekání vyplatilo. Co mi ale vrtá ještě stále hlavou... Kam se sakra poděl slavný Underminer ze začátku filmu? Ukradl snad peníze, změnil svou identitu a postavil si luxusní noru někde pod zemí? Podle všeho nevěděli, jak je dostat do dalšího problému, a tak využili tvůrci jeho postavy. Třeba se o něm dozvíme víc za dalších čtrnáct let...


Žádné komentáře:

Okomentovat

On bude vědět

  Chtěla bych tenhle příspěvek věnovat jedné osobě, která pro mě byla dlouho ohromnou podporou, kterou jsem dlouho milovala a bez které bych...